netsday2016

Vuosittain syksyllä järjestettävä Nets Day tarjoaa inspiroivia ja herätteleviä puheenvuoroja. Tänä syksynä suurimman vaikutuksen meihin teki keynote-puhujaksi kutsuttu Tuija Seipell, joka on maailman luetuin suomalainen bloggaaja. The Cool Hunterin pääkirjoittajana yli 2,5 miljoonaa lukijaa kuukausittain keräävä Seipell haastoi kuulijoita vaatimaan parempaa asiakaskokemusta.

seipell-nday083Hän muistutti esimerkkien voimalla, ettei pidä tyytyä myymään riittävän hyvää tuotetta tai palvelua, koska se ei vaan ole riittävän hyvää asiakkaan mielestä. Tästä olemme ihan samaa mieltä ja yritämme joka päivä nähdä oman toimintamme asiakkaidemme silmin. Kiireenkin keskellä asiakas tulisi kohdata siten, että kuullaan hänen todelliset tarpeensa, eikä yritetä vain väkisin myydä ”hyllytavaraa”.

Seipellin innostamana haastamme asiakasyrityksemme ja kumppanimme mukaamme kehittämään asiakaskokemusta helpolla ja ilmaisella tavalla:

Pyydä yrityksesi henkilöstöä keksimään joka kuukausi 10 ilmaista asiaa, jotka parantavat asiakaskokemusta.

Tällaisia pieniä, ilmaisia seikkoja löytyy varmasti helposti – ja lähes huomaamatta vuoden aikana asiakaskokemusta on parannettu jo 120 eri tavalla!

Kannattaa tutustua Tuija Seipellin ajatuksiin ja käydä kuuntelemassa tilaisuuden tullen!

 

29.9.2016 Sari Mäyrä

Kuvat ovat Netsin, kuvaaja: Ilkka Vuorinen, Musta & Valkoinen