Hyvä kanta-asiakkaamme,

Haluamme olla omalta osaltamme mukana talkoissa, jotta me kaikki pienyrittäjät pystyisimme jatkamaan liiketoimintaamme myös tämän kriisiajan ylitse. Kiitollisena siitä, että olet valinnut meidät yhteistyökumppaniksesi, olemme halunneet etsiä ne keinot, joilla me voimme osaltamme vähentää tuskaasi.

Päätimme, että 1.4. – 30.6.2020 aikana toimimme seuraavasti:

• Laskutamme kausivuokrat vain yhden kuukauden erissä. Emme lisää kenellekään tämän takia mitään laskutuslisiä.

• Poistamme laskutuslisän (5 €) paperilaskuilta.

• Emme lähetä tältä ajalta olevia kausilaskuja perintään, mutta muistutamme toki niiden maksamisesta. Olethan lojaali myös meidän suuntaan ja maksat ajallaan tai otat yhteyttä eräpäivän siirtämiseksi.

• Voimme sulkea meidän kautta ostetut sim-kortit ja katkaista niiden laskutuksen ajalta, jolloin et tarvitse käyttää laitetta.

Laitevuokrien lisäksi saat meiltä yrityksen myynnin ja markkinoinnin kehittämispalveluja. Etätapaaminen ja keskustelu yrityksesi tilanteesta on luonnollisesti maksuton. Autamme myös selvittämään, mitä julkisia rahoitus- ja yrityspalveluja yrityksesi on mahdollista saada ja voimme auttaa hakemusten laatimisessa.

Ole meihin rohkeasti yhteydessä, jos jokin asia jäi mieltä askarruttamaan:
myynti@sv-oy.fi ja puhelin 044 7511610

Terveyttä ja paljon voimia uusien mahdollisuuksien ideointiin omassa liiketoiminnassasi!

Terveisin,

Jenni Heikkilä & Sari Mäyrä