Verkkokaupan toimitusehdot

Päivitetty 14.3.2019

Näitä yleisiä toimitusehtoja sovelletaan Sarin-Väisänen Oy:n (SV) tarjoamien tuotteiden ja palveluiden toimittamiseen asiakkaille.

Maksutavat

Verkkokaupassa ovat saatavilla seuraavat maksutavat:

  • Ennakkolasku
    Uusille asiakkaille toimitamme tuotteet vain ennakkolaskulla tai korttimaksulla myymälässä.
  • Korttimaksu
    Myymälässä hyväksymme vain korttimaksuja. Emme ota käteistä vastaan.

Tilausvahvistus

  1. Verkkokaupan vastaanottokuittaus
    Asiakas saa järjestelmän lähettämän automaattisen tilausvahvistuksen, kun verkkokaupan tilaus on saapunut perille. Automaattinen tilausvahvistus ei sisällä maksutietoja.
  2. Tilausvahvistus
    Asiakaspalvelumme lähettää erillisessä viestissä sähköpostitse ennakkolaskun, mikäli toimitustavaksi on valittu Matkahuollon jakopaketti.Tilausvahvistuksessa vahvistetaan tilatut tuotteet hintoineen, tuotteiden saatavuus ja tarvittavat lisätiedot tai toimintaohjeet tilauksen etenemiseen liittyen. Asiakkaalla on vastuu tarkastaa tilausvahvistuksessa ilmoitetut tiedot yhteystietojen ja tuotteiden osalta ja ilmoittaa mahdollisista virheistä välittömästi (1 vrk:n kuluessa). Tilausvahvistus tarkoittaa, että tilaus on sitova eli asiakas sitoutuu maksamaan tilaamansa tuotteet.
    Jos tilaus noudetaan myymälästä tai siihen on sovittu muu toimitustapa asiakaspalvelun kanssa, saa asiakas tilauksen valmistumisesta ilmoituksen sähköpostitse tai puhelimitse.

Toimitusaika

Varastotuotteiden (esim. kuittirullat ja tarvikkeet) toimitusaika on 1-3 arkipäivää ennakkomaksun suorittamisesta.

Tilaustuotteiden eli kassajärjestelmien ja maksupäätteiden toimitusaika on tyypillisesti 1-3 viikkoa. Toimitusaika vahvistetaan asiakaspalvelustamme sähköpostitse tai puhelimitse tilausvahvistuksen yhteydessä. Pikatoimitus (1-3 arkipv) on maksullinen ja siitä tulee sopia aina erikseen myynnin kanssa.

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaaseen mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, jos havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimituskulut

  • Toimitus Matkahuollon kautta
    Mikäli tuotteet tilataan Matkahuollon kuljetuksena, järjestelmä lisää automaattisesti ostoskorivaiheessa tilauksen kokonaissummaan toimituskulut. Tilatessaan tuotteita asiakas sitoutuu maksamaan toimituskulut.
  • Nouto Lahden myymälästä
    Mikäli tuotteet noudetaan myymälästä osoitteesta Sibeliuksenkatu 2, Lahti, on tilaus mahdollista maksaa korttimaksulla myymälässä ilman toimitus- tai lisäkuluja. Myymälänouto on valittavissa ostoskorivaiheessa.

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli asiakas haluaa peruuttaa tilauksen, tulee asiasta ilmoittaa välittömästi osoitteeseen myynti(a)sv-oy.fi tai puhelimitse 03 751 1610. Peruutuksen yhteydessä tulee ilmoittaa tilaajan yhteystiedot (nimi ja yritys) sekä perusteltu syy kaupan purkuun.

Mikäli peruutus tehdään ennen tilausvahvistuksen toimittamista, ei asiakkaalle koidu peruutuksesta kuluja.

Mikäli peruutus tehdään tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen, laskutetaan asiakkaalta peruutuskuluna

  • lyhytaikaisissa laitevuokrissa (1-6 kk)
    • 50 % koko tilauksen summasta
  • pitkäaikaisissa laitevuokrissa (6-36 kk)
    • avausmaksu
    • 50 % ensimmäisen 3 kk:n vuokrista

Tuotteiden palauttaminen

Mikäli olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, tulee asiasta ilmoittaa viipymättä (8 vrk:n kuluessa) osoitteeseen myynti(a)sv-oy.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen myynti(a)sv-oy.fi, jonka jälkeen annamme tarkemmat toimintaohjeet palauttamiseen.

Pyydämme ilmoittamaan seuraavat tiedot:

  • Palautuksen syy (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi, yritys, mahdollinen tilausnumero

Sopimusehdot

Hinnastot