Toimitusehdot

 

Maksutavat

Verkkokaupan tilauksissa ovat saatavilla seuraavat maksu- ja toimitustavat:

  • Posti Express Business Day 14 -paketti (ennakkolasku)
    Toimitus tapahtuu, kun maksusuoritus ennakkolaskusta näkyy tilillämme (huomioi erikseen mainitut tuotekohtaiset toimitusajat, kuten maksupäätetilauksen käsittelyaika). Tuotteet toimitetaan vastaanottajalle maksusuoritusta seuraavana työpäivänä ma–pe klo 14 mennessä. Mikäli asiakas haluaa valita muun Postin pakettipalvelun, tulee asiasta sopia erikseen asiakaspalvelumme kanssa.
  • Nouto myymälästä (ennakkolasku, käteinen tai korttimaksu)
    Maksu voidaan suorittaa ennakkoon tai noudon yhteydessä.

Tilaus- ja toimitusvahvistus

  1. Automaattinen tilausvahvistus
    Asiakas saa järjestelmän lähettämän automaattisen tilausvahvistuksen, kun verkkokaupan tilaus on saapunut perille. Automaattinen tilausvahvistus ei sisällä maksutietoja.
  2. Toimitusvahvistus
    Asiakaspalvelumme lähettää erillisessä viestissä sähköpostitse ennakkolaskun, mikäli toimitustavaksi on valittu postilähetys. Asiakaspalvelun lähettämässä viestissä ilmoitetaan myös muut tarvittavat lisätiedot tai toimintaohjeet tilauksen etenemiseen liittyen.
  3. Lähetys- tai noutoilmoitus
    Kun asiakas täydentää tilauksen yhteydessä sähköpostiosoitteen, toimitamme sähköpostitse Postin seurantakoodin, jolla tilauksen etenemistä voi seurata. Jos tilaus noudetaan myymälästä tai siihen on sovittu muu toimitustapa asiakaspalvelun kanssa, saa asiakas tilauksen valmistumisesta ilmoituksen sähköpostitse tai puhelimitse.

Toimitusaika

Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on 1 – 5 työpäivää. Kassajärjestelmien ja maksupäätteiden toimitusaika vahvistetaan asiakaspalvelustamme sähköpostitse tai puhelimitse tilausvahvistuksen yhteydessä.

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaaseen mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, jos havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimituskulut

  • Toimitus postitse
    Mikäli tuotteet toimitetaan postitse, järjestelmä lisää automaattisesti ostoskorivaiheessa tilauksen kokonaissummaan Postin toimituskulut. Tilatessaan tuotteita asiakas sitoutuu maksamaan toimituskulut.
  • Myymälänouto Lahdesta
    Mikäli tuotteet noudetaan myymälästä osoitteesta Sibeliuksenkatu 2, Lahti, on tilaus mahdollista maksaa käteisellä tai korttimaksulla myymälässä ilman toimitus- tai lisäkuluja. Myymälänouto on valittavissa ostoskorivaiheessa.

Tuotteiden palauttaminen

Mikäli olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, tulee asiasta ilmoittaa viipymättä (8 vrk:n kuluessa) osoitteeseen myynti(a)sv-oy.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen myynti(a)sv-oy.fi, jonka jälkeen annamme tarkemmat toimintaohjeet palauttamiseen.

Pyydämme ilmoituksessanne ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Toimituslähetteen numeron

Sopimusehdot

  • Vuokrausehdot
    Noudatamme Vuokrausehtoja kaikkien laitteiden lyhyt- ja pitkäaikaisissa vuokrasopimuksissa.
    Linkki vuokrausehtoihin
  • Nets Finland Oy Maksupäätepalvelun yleiset ehdot
    Netsin sopimusehtoja noudatetaan, mikäli asiakas vuokraa maksupäätteen, jonka tyyppinä on Nets Plus -vuokrasopimus.
    Linkki sopimusehtoihin
  • IT2010 Yleiset sopimusehdot
    IT2010 Yleisiä sopimusehtoja (ja muita erityisehtoja) noudatetaan kassajärjestelmien ja maksupäätteiden kokonaistoimituksissa ja ylläpitopalveluissa. Sopimusehtoihin viitataan tarkemmin asiakkaan ja myyjäliikkeen välisessä toimitussopimuksessa. Sopimusehdot voi tilata luettavaksi osoitteesta myynti(a)sv-oy.fi.