Bambora Acceptance tilityssopimus

EtusivuBambora Acceptance tilityssopimus

Bambora Acceptance tilityssopimus

0.00 

Tee kauttamme Bambora Acceptance -tilityssopimus korttimaksujen vastaanottoa varten!

  • Yhteensopiva useimpien maksupäätteiden (poislukien Nets) ja pankkien kanssa
  • Bambora vähentää korttimaksuprovisiot tilityksistä
  • Pikakäsittelyn mahdollisuus – korttisopimus voimaan jopa muutamissa tunneissa

Kuvaus

Näin tilaat Bambora Acceptance -tilityssopimuksen kauttamme
Mikä on tilityssopimus?
Kuinka nopeasti maksut tilitetään Kauppiaalle?
Mistä voin seurata korttitapahtumien tilityksiä?
Kuinka voin vastaanottaa muita korttityyppejä (esim. Diners Club ja AmEx)?


Näin tilaat Bambora Acceptance -tilityssopimuksen kauttamme

  1. Ensin Sinulla tulee olla tiedossa maksupäätteen malli, jonka haluat tilata. Myyntimme avustaa Sinua tarvittaessa laitteen valinnassa puhelimitse tai sähköpostitse.
  2. Tilaa Kauppiassopimus maksupäätteen tilauksen yhteydessä.
  3. Vastaanotettuamme tilauksesi, saat linkin sähköisen sopimuksen täydentämiseen.
  4. Sopimuksen käsittely sujuu muutamassa päivässä, nopeimmillaan saamme sopimuksen auki tunneissa.
  5. Toimitamme käyttövalmiina maksupäätteen, johon on liitetty yrityksesi pankkiyhteystiedot tilityksiä varten.

Mikä on tilityssopimus?

Vastaanottaakseen korttimaksuja Kauppiaalla tulee aina olla voimassaoleva sopimus korttimaksujen tilitystä varten. Bambora Acceptance -sopimukseen kuuluu Visa- ja MasterCard-korttien debit- ja credit-korttitapahtumien tilittäminen Kauppiaalle. Palvelusta käytetään myös nimiä kauppiassopimus, kauppiaspalvelu, korttien vastaanottopalvelu tai korttitilityspalvelu.

Kuinka nopeasti maksut tilitetään Kauppiaalle?

Bambora tilittää kauppiaalle sirumaksupäätteellä vastaanotetun virheettömän tapahtuma-aineiston kahdessa pankkipäivässä. Kahden pankkipäivän tilitysajan edellytyksenä on, että korttimaksut on vastaanotettu kauppiasohjeiden mukaisesti sirumaksupäätteellä ja korttimaksuaineisto on virheetöntä.

Kahden pankkipäivän tilitysajan edellytykset ovat:

  • sirumaksupääte
  • sirumaksamisen oikeat käytännöt: sirukortista luetaan siru, ja asiakas kuittaa maksun tunnusluvullaan
  • virheetön korttimaksuaineisto

Mitä jos maksut eivät ole tulleet tilille?

Mikäli tilitykset eivät jostain syystä ole tulleet perille määräajassa, Bamboran asiakaspalvelu auttaa Kauppiasta ongelman ratkaisussa. Bambora ohjaa maksut tilityksistä liiketunnuksen ja toimialakoodin perusteella liikkeen ilmoittamalle pankkitilille, edellyttäen että tiedot ovat maksupäätteellä oikein. Puuttuvat tai epäselvät tiedot hidastavat korttitapahtumien tilitystä tai voivat johtaa aineiston hylkäämiseen.

Mistä voin seurata korttitapahtumien tilityksiä?

Voit seurata sinulle maksettuja korttitilityksiä sekä laskutettavia provisioita raportointipalvelusta (maksuton). Palvelun avulla voit tarkastaa, että Bamboran maksamat tilitykset täsmäävät vastaanottamiesi korttitapahtumien kanssa. Mikäli Sinulla ei ole tunnuksia, voit tilata ne asiakaspalvelustamme sähköpostitse myynti(a)sv-oy.fi.

Kuinka voin vastaanottaa muita korttityyppejä (esim. Diners Club tai AmEx)?

Mikäli haluat vastaanottaa maksupäätteellä myös muita kortteja, Sinun tulee tehdä Kauppiassopimus erikseen muiden korttiyhtiöiden kanssa.

Kun korttiyhtiö on käsitellyt hakemuksen, korttiyhtiön ilmoittama liiketunnus tulee päivittää maksupäätteelle laitetoimittajan toimesta, ennen kuin kortteja voi vastaanottaa. Riittää siis että teet sopimukset yhtiöiden kanssa, ja ilmoitat liiketunnukset meille, niin hoidamme tietojen päivittämisestä maksupäätteellesi.

Hello. Add your message here.
SV viettää parhaillaan 40-vuotis synttäreitä! Katso synttäritarjouksemme kassoista ja maksupäätteistä!